A kamasz összepakolja a cuccait

A kamasz összepakolja a cuccait
R. Nagy András
A PRBK tulajdonos ügyvezetője, a Worldcom PR Group EMEA igazgatótanácsi tagja, az MPRSZ Etikai Bizottságának tagja. Több mint 25 éves kommunikációs szakmai tapasztalattal rendelkezik, rendszeresen előad hazai és nemzetközi szakmai konferenciákon és rendezvényeken.

A felnőtté válás egyik legfontosabb lépése, amikor a kamasz összepakolja a cuccait és elköltözik otthonról. Nem sértődötten, nem haraggal, sokkal inkább az önállósodás izgalmával telve. Nagyjából ez az érzés kavarog bennem most, amikor az éppen tizenötödik évében járó Próbakő Kommunikáció csapatával bedobozoltuk dolgainkat, hónunk alá csapjuk laptopjainkat és elhagyjuk a Törökvész utat. Azt a villát, ahol közel 10 éven át éltük mindennapjainkat, illetve a Carbon Group csapatát, akikkel szinte a cégünk születésének pillanatától időnként a szó legszorosabb értelmében sülve-főve együtt voltunk. Most elválnak útjanink, de a barátság megmarad, és szerintem közös munkákban sem lesz hiány ezután sem.

Ahogy vannak kicsit későn érő emberek, úgy szerintem lehetnek későn érő cégek is. Mi tizenöt évnyi működés után vettük fel a startupok lendületét: belvárosi irodába költözünk, új szakterületek meghódítására készülünk, új üzleti modellben gondolkodunk, új kompetenciákkal bővítjük portfóliónkat. A hosszúra nyúlt bevezető körök után repülőrajttal folytatjuk. Gyertek velünk!

A felnőtté válás egyik legfontosabb lépése, amikor a kamasz összepakolja a cuccait és elköltözik otthonról.

Hasonló cikkek

Anders Sjöman

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!

A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.

Tovább