A Próbakő Kommunikáció a Kiwi.com fedélzetén

A Próbakő Kommunikáció a Kiwi.com fedélzetén
Pálffy-Bernáth Zsófia
Ugyan annyira szereti a számokat, hogy egy ideig úgy tűnt, elragadja a pénzügy világa, de az írás és olvasás szeretete erősebbnek bizonyult. Újságírás mellett gyakornokként kezdett dolgozni PR ügynökségnél közel 20 éve, majd ez a pörgés és változatosság annyira megtetszett neki, hogy nem is lenne más, csakis pr-es.

Újabb nemzetközi ügyfél a Próbakőnél: 2021 szeptemberétől a vezető utazási technológiai vállalat, a cseh Kiwi.com sajtókommunikációját, illetve tartalommenedzsment feladatait is ellátják.

A Kiwi.com tavaly számos európai országban bővítette hálózatát PR és tartalommenedzsment terén, hogy helyi tartalommal tudják ellátni utazóikat. Magyarországon a meghívásos tendert a Próbakő Kommunikáció nyerte el, a közös munkát 2021 szeptemberében kezdték meg. A Próbakő feladata a hagyományos sajtókapcsolati munkák mellett nemzetközi tartalmak adoptálása, illetve saját tartalomgyártás is a Kiwi.com saját felületeire (blog, social csatornák). A cég folyamatosan együtt dolgozik a Kiwi.com egyéb piacain jelenlévő ügynökségeivel.

“A koronavírus járvány jelentős csapást mért az utazásszervezőkre, az utazási irodákra és mindenféle, a turisztikában érdekelt vállalkozásra. A védőoltások azonban hozzájárultak ahhoz, hogy újra megnyíltak az utazási lehetőségek. Jó érzés segíteni abban, hogy ez a fontos iparág magára találjon. A jelek igen biztatóak.” – mondta el R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója.

A folyamatosan fejlődő utazási technológiai cég, a Kiwi.com idén további új európai országban is megjelenik helyi kommunikációval. Jelenleg cseh központtal Csehországban, Lengyelországban, Spanyolországban, Szlovákiában és nálunk folyik helyi sajtókommunikáció és tartalommenedzsment, és várhatóan tavasszal Romániában is indítják az országspecifikus kommunikációt.

A cég innovatív Virtual Interlining algoritmusa lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyetlen útvonalon egyesítsék a hagyományos és fapados légitársaságok közötti járatokat. A Kiwi.com napi 20 milliárd árellenőrzést végez a globális járattartalom 95%-án, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy jobb útvonalat és árakat találjanak, amelyeket más keresőmotorok nem láthatnak.

Hasonló cikkek

Anders Sjöman

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!

A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.

Tovább