A Worldom a koronavírus megjelenése előtt évente tette közzé Confidence Index jelentését, a COVID-19 kezdete óta viszont havonta készít monitort. A WCI (Worldcom Confidence Index) a különböző területek (pl. HR kérdések, környezetvédelem, média, krízismenedzsment, stb.) mellett pár hónapja 11 iparágat illetően is méri a bizalom szintjét. A mesterséges intelligenciát segítségül hívó WCI több mint 54 ezer CEO és CMO közösségi média aktivitásán alapulva állapítja meg, hogy az egyes iparágak szereplői ború-vagy derűlátóak-e a vizsgált időszakban. A WCI legújabb riportja 11 kulcsfontosságú ágazatról rántja le a leplet. Részletes adatokat a Worldcom oldalán találnak, de annyit elárulunk, hogy továbbra is az energetikai szektor vezetői élik meg leginkább kihívásokkal telinek a jelen helyzetet, míg a közüzemi, egészségügyi, informatikai, ipari és ingatlanszektorban dolgozók az átlagnál magabiztosabbak.

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!
A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.