A Próbakővel épít márkát itthon az EUROWAG

A Próbakővel épít márkát itthon az EUROWAG
Marsiczki Tímea

Budapest, 2021. március 11.Európa leggyorsabban növekvő integrált mobilitási megoldás szolgáltatója, a cseh EUROWAG a Worldcom PR Groupot választotta kommunikációs partnerének, amelynek magyar partnerügynöksége a Próbakő. A hat országra kiterjedő kampány lead ügynöksége a cseh PRAM Consulting. A közép-kelet-európai regionális együttműködés középpontjában a vállalat kommunikációs stratégiája, a márkaépítés és a sajtókapcsolatok kialakítása áll.

Az EUROWAG célja, hogy egyszerűbbé tegye a kereskedelmi célú közúti fuvarozók életét és üzleti igényeikre megfizethető megoldásokat kínáljon. Legyen szó üzemanyagról, autópályadíj-fizetésről, adó-visszatérítésről, flottakezelésről, pénzügyi szolgáltatásokról vagy egyszerű tanácsadásról – jelenlegi ügyfélkörük 350 000 járművét segítik szerte Ázsiában, Európában és a Közel-Keleten.

A Próbakőnek jelenleg is van ügyfele a kereskedelmi szállítmányozás területéről (Palletways).
„Izgalmas lesz részt venni egy hat országra kiterjedő közös munkában úgy, hogy közben a hazai sajátosságok és piaci helyzet figyelembevételével mi alakíthatjuk a munkát. Örülök, hogy a Próbakő mobilitási, médiakapcsolati és digitális kommunikációs tapasztalatait újabb területeken kamatoztathatjuk” – mondta R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezetője, a Worldcom PR Group EMEA régió igazgatósági tagja.

A Próbakő sajtókapcsolati munkára, a közösségi médiához kapcsolódó feladatokra, digitális kommunikációra és stakeholder relations tevékenységre kapott megbízást. Az ügynökségnek jelentős tapasztalata van a B2B kommunikáció területén: a Palletways mellett olyan ügyfelek marketingkommunikációját menedzseli, mint a műholdflottát üzemeltető SES-Astra, a papíriparban érdekelt olasz Lucart Group, az Integral Vision és a Netpositive szoftverfejlesztő cégek vagy a LEO (Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Szövetsége).

 

Hasonló cikkek

Anders Sjöman

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!

A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.

Tovább