Visszatért a Próbakőhöz a BWT

Visszatért a Próbakőhöz a BWT
Fülöp Edit
Több mint 25 éves kommunikációs szakmai tapasztalattal rendelkezik, dolgozott PR és reklámügynökségekben és a vállalati oldalra is tett egy rövidke kiruccanást, csak azért, hogy tudja, őt az ügynökségi élet pörgése izgatja.

Vizes ügyféllel bővült a Próbakő Kommunikáció palettája. A BWT jövő évi tartalommenedzsment feladatokkal bízta meg az ügynökséget. A két cég együttműködése nem újkeletű, korábban már több éven át dolgoztak együtt.

Korábbi eredményes együttműködésük után a vízkezeléssel, víztisztítással foglalkozó Best Water Technology (BWT) a Próbakőt kérte fel, hogy 2020-ra készítsen neki tervet márkaismertségének erősítésére és az otthoni minőségi vízhasználat, illetve a tudatos vízfogyasztás edukációjára. Az ügynökség javaslata elnyerte a BWT tetszését, így jövőre a Próbakő újra támogatja a cég kommunikációját.

Az ügynökség jövő évi feladata elsősorban B2B és B2C fókuszú tartalommenedzsment lesz; megcéloznak szakmai influenszereket, filmet gyártanak, blogot hoznak létre, valamint támogatják a BWT már elindított (V)ízlelőhely mozgalmát is. „A Próbakő ismét újító stratégiát mutatott nekünk. Izgalommal várom a következő évet, hogy eredményes projekteken dolgozhassunk együtt” – mondta Petró Vera, a BWT Hungária Kft. értékesítési igazgatója.

A Próbakő 2012 és 2013 között dolgozott a BWT-vel. Legfőbb feladatuk a Vöröskereszttel együttműködésben zajló ArzénStop program, valamint termékbevezetések kommunikációs támogatása volt.

Hasonló cikkek

Anders Sjöman

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!

A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.

Tovább