KOMETA Buona vita! Mi tesz minket boldoggá?

KOMETA Buona vita! Mi tesz minket boldoggá?
Pálffy-Bernáth Zsófia
Ugyan annyira szereti a számokat, hogy egy ideig úgy tűnt, elragadja a pénzügy világa, de az írás és olvasás szeretete erősebbnek bizonyult. Újságírás mellett gyakornokként kezdett dolgozni PR ügynökségnél közel 20 éve, majd ez a pörgés és változatosság annyira megtetszett neki, hogy nem is lenne más, csakis pr-es.

KOMETA Buona vita!

  • Mi tesz minket boldoggá?

A KIHÍVÁS

A KOMETA 2025 tavaszán új szlogent vezetett be. A Buona vita! olaszul azt jelenti, hogy jó élet. A szlogenváltással együtt az olasz gyökerekkel rendelkező cég honlapja és a csomagolása is megújult. A KOMETA egy olyan életstílust szeretett volna ezzel megmutatni, amelyet az olasz életigenlés jellemez; az élet élvezete, az étel élvezete, az együtt töltött idő fontossága, amelyhez szorosan hozzátartozik a mozgás, a minőségi étel, az öngondoskodás és a természetközeli lét is. A tévékampány előtt mindennek sajtókommunikációs kampánnyal szerettünk volna megágyazni.

MEGOLDÁS

A jó élet összefügg azzal, hogy mennyire vagyunk boldogok. Március 20-a a boldogság világnapja, amely kiváló apropót teremtett nekünk, hogy megnézzük, hogy a magyarok hány százaléka érzi magát boldognak, és azt is, hogy mi tölti fel őket. Kommunikációs célú reprezentatív kutatást végeztünk. Az eredmények alapján a jó élet, valamint a jó társaság és a jó étel szorosan összefüggenek. A magyarok háromnegyede úgy gondolja, hogy a közös étkezésektől boldogabbak leszünk.

A kutatás eredményeit a Buona vita! sajtóeseményen mutattuk be egy igazán olasz budapesti helyen, Gianni Annoni éttermében, ahol a jelenlévők együtt is főzhettek a népszerű szakáccsal.

EREDMÉNYEK

A közös főzéssel egybekötött sajtóeseményre több mint 10 médiumtól érkeztek újságírók, akik számos posztot, videót osztottak meg social csatornáikon. Az eredményeket bemutató sajtóközleményt a vezető hírportálok és női magazinok fele feldolgozta. Több mint 40 sajtómegjelenés született a hír, életmód, gasztró és trade médiában.

Hasonló cikkek