Unilever Fenntartható Életmód Felmérés

Unilever Fenntartható Életmód Felmérés
marci
Digitális média szakértő
  • A kihívás: Az Unilever célja, hogy fenntartható életmódra ösztönözze fogyasztóit. Ehhez azonban teljes szemléletváltásra van szükség, erős, többnyire azonnali eredményt produkáló ösztönzők segítségével.
  • A megoldás: Az Unilever Fenntartható Életmód Felmérése során a vállalat 8 magyar családot vizsgált, egy hónapon keresztül követve mindennapi fogyasztási szokásaikat, életvitelüket. A résztvevők heti tippeket kaptak, amelyek hasznával és alkalmazhatóságával kapcsolatban folyamatos visszajelzéseket adtak egy erre a célra kialakított blogfelületen. A tippeket felhasználva Tippfüzetet adott ki az Unilever. A kutatás eredményeiből összeállt, melyek a magyar családok legnépszerűbb pazarláskerülő tippjei, és milyenek az életmódváltást segítő ideális ösztönzők.
  • Az eredmények: Az eredményeket sajtóreggelin ismertettük a sajtó képviselőivel. A kutatás részleteiről szóló közleményt közzétette az MTI, valamint több gazdasági, illetve életmódportálon, blogon is megjelent.

Hasonló cikkek

A képen Marschall József, az interjú alanya látható

A gondolatok alkímiája

Ritkán jelennek meg új marketingkommunikációs szakkönyvek magyar nyelven. És még ritkábban olyan kötet, amelyet nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező hazai szakember

Tovább