- A kihívás: Az Unilever célja, hogy fenntartható életmódra ösztönözze fogyasztóit. Ehhez azonban teljes szemléletváltásra van szükség, erős, többnyire azonnali eredményt produkáló ösztönzők segítségével.
- A megoldás: Az Unilever Fenntartható Életmód Felmérése során a vállalat 8 magyar családot vizsgált, egy hónapon keresztül követve mindennapi fogyasztási szokásaikat, életvitelüket. A résztvevők heti tippeket kaptak, amelyek hasznával és alkalmazhatóságával kapcsolatban folyamatos visszajelzéseket adtak egy erre a célra kialakított blogfelületen. A tippeket felhasználva Tippfüzetet adott ki az Unilever. A kutatás eredményeiből összeállt, melyek a magyar családok legnépszerűbb pazarláskerülő tippjei, és milyenek az életmódváltást segítő ideális ösztönzők.
- Az eredmények: Az eredményeket sajtóreggelin ismertettük a sajtó képviselőivel. A kutatás részleteiről szóló közleményt közzétette az MTI, valamint több gazdasági, illetve életmódportálon, blogon is megjelent.

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!
A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.