- A kihívás: Az Artisjus nyitottabbá tette kommunikációját és egyúttal a zeneipar szakértőjeként pozícionálta magát.
- A megoldás: Az új pozicionálás egyik fontos eleme az Artisjus YouTube listája volt. A vezető videostreaming szolgáltató adataira alapozott slágerlista (amely a hazai előadók közösségi média aktivitásainak értékelésével is kiegészült) negyedévente készült, bekerült a Dal+Szerző magazinba, az eredményekkel kapcsolatos híranyagot kulturális és azon belül zenei újságírók, illetve bloggerek kapták.
- Az eredmények: Az üzenet negyedévről-negyedévre több tucatnyi a téma szempontjából releváns és befolyásos médiafelületen megjelent.

Miért válassz független PR-ügynökséget? – Szakmai poszt szemle
Miért válassz független PR-ügynökséget? – Szakmai poszt szemle Az alábbi írás Kim Landry, kaliforniai Worldcom-partnerünk, a The Pollack Group alelnökének blogposztja alapján



