Az Artisjus YouTube listája

Az Artisjus YouTube listája
marci
Digitális média szakértő
  • A kihívás: Az Artisjus nyitottabbá tette kommunikációját és egyúttal a zeneipar szakértőjeként pozícionálta magát.
  • A megoldás: Az új pozicionálás egyik fontos eleme az Artisjus YouTube listája volt. A vezető videostreaming szolgáltató adataira alapozott slágerlista (amely a hazai előadók közösségi média aktivitásainak értékelésével is kiegészült) negyedévente készült, bekerült a Dal+Szerző magazinba, az eredményekkel kapcsolatos híranyagot kulturális és azon belül zenei újságírók, illetve bloggerek kapták.
  • Az eredmények: Az üzenet negyedévről-negyedévre több tucatnyi a téma szempontjából releváns és befolyásos médiafelületen megjelent.

Hasonló cikkek

A képen Marschall József, az interjú alanya látható

A gondolatok alkímiája

Ritkán jelennek meg új marketingkommunikációs szakkönyvek magyar nyelven. És még ritkábban olyan kötet, amelyet nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező hazai szakember

Tovább