Worldcom EMEA Youth Meeting

Worldcom EMEA Youth Meeting
marci
Digitális média szakértő
  • A kihívás: A Worldcom EMEA régió a fiatal kollégák lojalitását erősítő, potenciális munkatársak bevonását segítő kampányt indított.
  • A megoldás: A program zászlóshajója maga a tréning, amely segíti a fiatalok szakmai fejlődést, és egyúttal kommunikációs munícióval is szolgál a Worldcom PR Group saját pr-aktivitása számára. Youth Meeting néven 5 éven át Budapesten rendeztük szakmai továbbképzésünket helyi egyetemekkel együttműködésben. A program kommunikációját pedig a partnerügynökségek bevonásával a Meeting témájához kapcsolódóan készített nemzetközi kutatások segítették.
  • Az eredmények: Évről évre 20-25 fiatal kommunikációs szakember vett részt a Youth Meetingeken, a kutatási eredményeinkkel kapcsolatos hírek pedig jelentős európai kommunikációs szaklapokban is megjeletek.

 

Hasonló cikkek

A képen Marschall József, az interjú alanya látható

A gondolatok alkímiája

Ritkán jelennek meg új marketingkommunikációs szakkönyvek magyar nyelven. És még ritkábban olyan kötet, amelyet nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező hazai szakember

Tovább