Esettanulmányok

ARTISJUS: Dalszerzők vs. MI kísérlet – A dalszerző az első (2023)

Az Artisjus 2023-as kampánya egyszerre hívta fel a figyelmet a háttérben dolgozó dalszerzőkre és indított társadalmi párbeszédet a mesterséges intelligencia zenei szerepéről. A közönség három dalról tippelhette meg, hogy melyiket írták emberi szerzők, ember és MI közösen, illetve kizárólag MI segítségével. A kampányt felmérés, doku-videók és széleskörű médiamegjelenések kísérték.

Tovább

HonestFood – Éljünk tovább kampány

Giacomo Pedranzini, a KOMETA ügyvezető igazgatója, az HonestFood kezdeményezés megalkotója szerette volna a magyarok figyelmét felhívni arra, hogy hazánkban a születéskor várható átlagos élettartam jelentősen elmarad az Európai Uniós átlagtól. Az HonestFood egyik célja, hogy minél tovább élhessünk egészségesen.

Tovább

Artisjus: A dal erőt ad kampány (2021)

Sokak számára egyedül a zene jelentett segítséget a pandémia okozta nehéz helyzetekben, így közönségkampány idén megfogalmazott fő üzenete, témája is erre igyekezett reflektálni: „A dal erőt ad”.

Tovább