
FANUC CRX robot LinkedIn esettanulmány
A legfőbb kihívás az volt, hogy a potenciális célcsoport tagjait a FANUC kommunikációs platformjára irányítsuk. Bemutatjuk a megoldást.
A legfőbb kihívás az volt, hogy a potenciális célcsoport tagjait a FANUC kommunikációs platformjára irányítsuk. Bemutatjuk a megoldást.
A KIHÍVÁS A cseh tulajdonú Kifli.hu, online élelmiszeráruház 2020 januárjában lépett be a magyar piacra. Az üzleti média tájékoztatása mellett
A BWT termékek előnyeit a műanyagmentes július apropójából hangsúlyoztuk ki: nincs szükség több ásványvizes palackra, szűrt víz a kancsóból, csapból.
A kihívás: A Kometa 99 Zrt. hazánk egyik legnagyobb húsfeldolgozója, a magyar piac egyik kiemelkedő szereplője 1994 óta működik Kaposváron.
A kihívás: A hazai zenei alkotókat tömörítő Artisjus egyik legfontosabb célja, hogy minél több új dal születhessen. Kedvenc dalainkat általában
A kihívás: Az Artisjus célja, hogy sok jó zene szülessen és legyen elérhető a legszélesebb körben, és hogy a társadalom
A kihívás: Az Unilever célja, hogy fenntartható életmódra ösztönözze fogyasztóit. Ehhez azonban teljes szemléletváltásra van szükség, erős, többnyire azonnali eredményt
A kihívás: Mivel a magyarországi IT piac jelentős része Budapesten koncentrálódik az ország többi régiója fontos gazdasági és munkaerőpiaci fejlődési
A kihívás: A hazánkban sokak számára ismeretlen műholdas szolgáltató előnyeinek (idegen nyelvű csatornák, UHD-adás) megismertetése a fiatalokkal. A megoldás: Együttműködés