
AI – Boldog karácsonyt, avagy tömeges személyre szabás
Karácsonyi esettanulmányunkban azt mutatjuk be, hogyan segítheti egy AI alapú automatizált folyamat a tömeges személyre szabást – és mindebből hogyan lesz érdekes játék a céges partnerekkel.
Karácsonyi esettanulmányunkban azt mutatjuk be, hogyan segítheti egy AI alapú automatizált folyamat a tömeges személyre szabást – és mindebből hogyan lesz érdekes játék a céges partnerekkel.
A Kiwi.com utazási technológiai vállalat 2023-ban hat új csapattagot keresett egy négyhetes nyári munkára, hogy utazási influencerként, azaz World Travel Hackerként beutazzák a világot. A sikeres pályázók egy általuk választott, hasonló gondolkodású utazótárssal utazhattak, és 10 000 eurós költségvetést kaptak az utazásuk finanszírozására.
A KIHÍVÁS: Amikor egy-egy dalt hallunk, általában az előadót látjuk a színpadon, de az online felületeken is az ő nevük
A KIHÍVÁS: Amikor egy-egy zeneszámról beszélünk, akkor az emberek általában az előadót látják és a dalt hallják. Azokról viszont, akiknek
Giacomo Pedranzini, a KOMETA ügyvezető igazgatója, az HonestFood kezdeményezés megalkotója szerette volna a magyarok figyelmét felhívni arra, hogy hazánkban a születéskor várható átlagos élettartam jelentősen elmarad az Európai Uniós átlagtól. Az HonestFood egyik célja, hogy minél tovább élhessünk egészségesen.
Sokak számára egyedül a zene jelentett segítséget a pandémia okozta nehéz helyzetekben, így közönségkampány idén megfogalmazott fő üzenete, témája is erre igyekezett reflektálni: „A dal erőt ad”.
A több évre tervezett komplex program egyik eleme egy iskolai pályázat, amely során tanulókból álló csapatok mutatják be a szakmájukat.
A húsfeldolgozó cégek kommunikációs kihívása, hogy sokak fejében az egészséges életmód a húsmentes táplálkozással kapcsolódik össze.
A legfőbb kihívás az volt, hogy a potenciális célcsoport tagjait a FANUC kommunikációs platformjára irányítsuk. Bemutatjuk a megoldást.