Esettanulmányok

Kiwi.com – World Travel Hacker kampány

A Kiwi.com utazási technológiai vállalat 2023-ban hat új csapattagot keresett egy négyhetes nyári munkára, hogy utazási influencerként, azaz World Travel Hackerként beutazzák a világot. A sikeres pályázók egy általuk választott, hasonló gondolkodású utazótárssal utazhattak, és 10 000 eurós költségvetést kaptak az utazásuk finanszírozására.

Tovább

HonestFood – Éljünk tovább kampány

Giacomo Pedranzini, a KOMETA ügyvezető igazgatója, az HonestFood kezdeményezés megalkotója szerette volna a magyarok figyelmét felhívni arra, hogy hazánkban a születéskor várható átlagos élettartam jelentősen elmarad az Európai Uniós átlagtól. Az HonestFood egyik célja, hogy minél tovább élhessünk egészségesen.

Tovább

Artisjus: A dal erőt ad kampány (2021)

Sokak számára egyedül a zene jelentett segítséget a pandémia okozta nehéz helyzetekben, így közönségkampány idén megfogalmazott fő üzenete, témája is erre igyekezett reflektálni: „A dal erőt ad”.

Tovább