Esettanulmányok

Artisjus_PRBK_Dalszerzők_napja_2024

ARTISJUS: Dalszerzők napja 2024 rendezvényszervezés – iskolai koncertsorozat

Az Artisjus 2024-es kampánya a dalszerzők fókuszba állítását és a Dalszerzők napja ismertségének növelését célozta. 12 dalszerző tért vissza egykori iskolájába, ahol rendhagyó minikoncerteket adtak – a rendezvények az osztálytermektől a dísztermekig zajlottak. A sorozatot országos PR- és médiakampány kísérte, eredményeként közel 1900 diák részvétele, több mint 130 sajtómegjelenés és 1,38 millió online elérés született.

Tovább

Kiwi.com – World Travel Hacker kampány

A Kiwi.com utazási technológiai vállalat 2023-ban hat új csapattagot keresett egy négyhetes nyári munkára, hogy utazási influencerként, azaz World Travel Hackerként beutazzák a világot. A sikeres pályázók egy általuk választott, hasonló gondolkodású utazótárssal utazhattak, és 10 000 eurós költségvetést kaptak az utazásuk finanszírozására.

Tovább

ARTISJUS: Dalszerzők vs. MI kísérlet – A dalszerző az első (2023)

Az Artisjus 2023-as kampánya egyszerre hívta fel a figyelmet a háttérben dolgozó dalszerzőkre és indított társadalmi párbeszédet a mesterséges intelligencia zenei szerepéről. A közönség három dalról tippelhette meg, hogy melyiket írták emberi szerzők, ember és MI közösen, illetve kizárólag MI segítségével. A kampányt felmérés, doku-videók és széleskörű médiamegjelenések kísérték.

Tovább

HonestFood – Éljünk tovább kampány

Giacomo Pedranzini, a KOMETA ügyvezető igazgatója, az HonestFood kezdeményezés megalkotója szerette volna a magyarok figyelmét felhívni arra, hogy hazánkban a születéskor várható átlagos élettartam jelentősen elmarad az Európai Uniós átlagtól. Az HonestFood egyik célja, hogy minél tovább élhessünk egészségesen.

Tovább

Artisjus: A dal erőt ad kampány (2021)

Sokak számára egyedül a zene jelentett segítséget a pandémia okozta nehéz helyzetekben, így közönségkampány idén megfogalmazott fő üzenete, témája is erre igyekezett reflektálni: „A dal erőt ad”.

Tovább