Új nemzetközi ügyfél a Próbakőnél

Új nemzetközi ügyfél a Próbakőnél
Szabolcs Hosszú
Tanácsadó

A Próbakőt választotta magyarországi ügynökségének az elektronikai cikkeket forgalmazó Elem6. Az együttműködés júniusban kezdődött, elsődleges célja pedig a márkaismertség növelése lesz.

Újabb nemzetközi ügyféllel bővült a Próbakő Kommunikáció portfóliója: a csehországi Elem6 a márkaismertség növelésével bízta meg az ügynökséget. A Próbakő június óta segíti a cég kommunikációját – feladatai közé tartozik a terméktesztek szervezése, a piaci bevezetések támogatása, az újságírói kapcsolatok építése és menedzselése, illetve az influenszer együttműködések kialakítása.

„Meghívásos tenderen választottak minket, majd a tavaszi előkészületek után nyár elején kezdtünk el az Elem6-nak dolgozni. Több hasonló profilú ügyféllel is volt már együttműködésünk, így sok éves tapasztalattal vágunk neki az új feladatoknak” – mondta el R. Nagy András, a Próbakő Kft. ügyvezető partnere.

A 2012-ben alapított Elem6 akciókamerák kelet-európai forgalmazásával kezdte meg működését, az elmúlt évek során azonban termékpalettája és disztribúciós hálózata is jelentősen bővült. Magyarországon olyan saját márkákat értékesítenek, mint a LAMAX, a TrueCam vagy a TrueLife; az akciókamerákon és autós kamerákon kívül pedig már vezeték nélküli audiokészülékek, egészségségápolási cikkek és okoseszközök is megtalálhatók a kínálatukban.

Hasonló cikkek

Anders Sjöman

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!

A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.

Tovább