Sajtóközlemények

Arányaiban kevesebb járatfennakadás volt júliusban, mint júniusban, de több, mint tavaly

A Közel-Kelet konfliktusa továbbra is a repülőjárattörlések és -késések fő mozgatórugója – derül ki a Kiwi.com 2025 júliusi Flight Disruption Reportjából*. A csúcsszezon ellenére az utasaik kisebb arányát érintette járatfennakadás, mint júniusban. Ugyanakkor a légi közlekedés sérülékenységére utal, hogy míg tavaly ugyanebben az időszakban az utasok mintegy 1,8%-a tapasztalt fennakadást, addig idén júliusban 2,78%-uk. Júniusban több mint 1 millió eurót, júliusban pedig közel félmillió eurót fizetett ki ügyfeleinek a cég a Kiwi.com Guarantee keretében.

Tovább

Élmény itthon: válaszd a staycation-t, és fedezd fel újra Budapestet!

A város, ahol élünk, tele van felfedeznivalóval, és sokszor elég csak új szemmel nézni, hogy igazi kalanddá változzon. Az IKONO, Európa vezető immerzív élményeket kínáló márkája ebben a szellemben hívja a látogatókat, hogy augusztusban a kreativitás, a kapcsolódás és a közösen átélt öröm élményével töltsenek el egy napot – vagy akár többet – Budapest szívében.

Tovább

 Egyre több lengyel, cseh és dán az idei Szigeten

A Sziget Fesztivál továbbra is az egyik legvonzóbb nyári úti cél a fiatalok számára, és ezt idén különösen jól mutatják a Kiwi.com repülőjegy-foglalási adatai. A legnagyobb meglepetést Lengyelország, Csehország és Dánia okozta: ezekből az országokból jelentősen többen repültek Budapestre a fesztivál hetében, mint 2024-ben.

Tovább

A magyarok többsége nem kér a digitális detoxból

A STADA gyógyszeripari vállalat megbízásából készült STADA Health Report 2025* reprezentatív kutatás 22 – többségében európai – országban vizsgálta a lakosság egészségtudatosságát, beleértve az online jelenlétet. Az eredmények alapján az európai lakosság átlagosan 36%-a már kipróbálta a digitális detoxot vagy érdeklődik iránta.

Tovább

Húsz éve a jövő szolgálatában

A jövőt víziónk világítja meg című jelentés rámutat arra, hogy a Lucart jóval azelőtt helyezte a fenntarthatóságot üzleti modellje középpontjába, mielőtt az globális hívószóvá vált volna. A vállalat célja ma is ugyanaz: a természetes erőforrások újraértelmezése, a hulladékok erőforrássá alakítása és a körforgásos gazdaság előmozdítása.

Tovább

Hajszárító nélkül egy tapodtat sem – A magyar fiatalok legfurább csomagolási szokásai

„Bár a repülős utazás ma már sokaknak rutinfeladat, úgy tűnik, a hátha mégis kelleni fog csomagolási logika örök” – osztotta meg az adatok kapcsán Daniela Chovancová, a Kiwi.com sajtókapcsolati menedzsere. „És bár minden évben megfogadjuk, hogy idén tényleg csak a szükségeseket visszük, valahogy megint ott lapul a bőrönd alján a harmadik pár cipő netán egy báli ruha a kempingezéshez.”

Tovább