
Lépéselőnyben a Kométa a sócsökkentés terén
2019.05.07. – A Kométa tavaly áprilisban jelentette be, hogy termékportfóliója közel háromnegyedének sótartalmát 25%-kal csökkenti. Ez 12 hónap alatt 55 tonna sót jelentett.

2019.05.07. – A Kométa tavaly áprilisban jelentette be, hogy termékportfóliója közel háromnegyedének sótartalmát 25%-kal csökkenti. Ez 12 hónap alatt 55 tonna sót jelentett.

2019.05.03. – Világszerte minden évben május ötödikén ünneplik a Kézhigiénia Napját. A világnap alkalmából a Lucart papíripari vállalat összegyűjtötte a legfontosabb tudnivalókat a betegségek kockázatának csökkentésére.

2019.04.16. – Tiszta környezet, boldog emberek. Ebből az egyszerű felismerésből indult útjára a CIF globális takarító programja, melynek során közösségi terek és épületek nyerhetik vissza egykori fényüket. Első magyarországi projektjük a budai Gyermekvasút hűvösvölgyi végállomásának megtisztítása és rendbetétele volt.

2019.04.16. – A gumiabroncsok 2018-as magyarországi eladási számait tekintve a négyévszakos gumik értékesítése nőtt a legnagyobb mértékben. Szakértői vélemény szerint a gyártók termékfejlesztése is indokolja a szegmens bővülését.

2019.04.11. – Az SPI/FilmBox bejelentette az első nemzetközi török dráma csatorna, a Timeless Drama Channel (TDC) sugárzását, amely így világszerte hozzáférhetővé válik a tévénézők számára. A magyarországi sugárzást illetően is folynak tárgyalások.

2019.04.05. – Al Pacino, Nicole Kidman és Leonardo DiCaprio csak néhány név a sokból: a FilmBox csatornák a legnagyobb hollywoodi sztárokkal és az elmúlt évek nagy sikerű mozifilmjeivel jelentkeznek tavasszal.
2019. 04. 05. – Élményalapú, digitális technikai eszközre építő, óvodásoknak és kisiskolásoknak szóló új nemzetközi zeneoktatási módszertan európai bevezetésén dolgozik a dalszerzőket tömörítő Artisjus Egyesület. A napokban útjára indított Future Songwriting elnevezésű kétéves nemzetközi projektben összesen nyolc európai intézmény működik együtt, munkájukat az EU Kreatív Európa programja is támogatja.

2019.03.20. – Magyarország a startup aktivitások számát tekintve régiós szinten jó helyen áll, azonban a „szintlépés”, vagyis a tényleges és tartós nemzetközi siker már jóval kevesebbeknek adatik meg. A legtöbbjük megmarad startupnak – ha egyáltalán túléli az első 3 évet – és az ún. scaleup létig csak kevesen jutnak el. Pedig a nyugati tőke egyik szemét a kelet-közép-európai piacon tartja, amit az is bizonyít, hogy egyre több nemzetközi befektető keresi a magyar vállalkozásokban rejlő üzleti lehetőséget. Mi több most el is mondják majd mi az, ami számukra döntő szempont, és kézzel fogható tanácsokat is adnak a hazai és régiós piaci lehetőségek tükrében.

2019.03.19 – Az EPD-elemzésre alapozva a Lucart számításai szerint az újrahasznosított WC-papír éves használatának megduplázásával évi 5 millió köbméternyi vizet és 400 ezer tonna faanyagot lehet megtakarítani