Sajtóközlemények

Back to school helyett back to play

Az IKONO arra hívja fel a figyelmet, hogy a back to school ne csak kötelességeket jelentsen, hanem lehetőséget arra is, hogy újra felfedezzük magunkban a játékosságot. Kutatások szerint ugyanis ahogy idősödünk, úgy veszítünk a játékoskedvünkből. Dr. Stuart Brown, a National Institute for Play alapítója nyolc játékos személyiségtípust különített el. Ha tudjuk, hogy melyik típus dominál bennünk, könnyebben rátalálhatunk arra, hogy mi okoz örömet nekünk.

Tovább

Arányaiban kevesebb járatfennakadás volt júliusban, mint júniusban, de több, mint tavaly

A Közel-Kelet konfliktusa továbbra is a repülőjárattörlések és -késések fő mozgatórugója – derül ki a Kiwi.com 2025 júliusi Flight Disruption Reportjából*. A csúcsszezon ellenére az utasaik kisebb arányát érintette járatfennakadás, mint júniusban. Ugyanakkor a légi közlekedés sérülékenységére utal, hogy míg tavaly ugyanebben az időszakban az utasok mintegy 1,8%-a tapasztalt fennakadást, addig idén júliusban 2,78%-uk. Júniusban több mint 1 millió eurót, júliusban pedig közel félmillió eurót fizetett ki ügyfeleinek a cég a Kiwi.com Guarantee keretében.

Tovább

Élmény itthon: válaszd a staycation-t, és fedezd fel újra Budapestet!

A város, ahol élünk, tele van felfedeznivalóval, és sokszor elég csak új szemmel nézni, hogy igazi kalanddá változzon. Az IKONO, Európa vezető immerzív élményeket kínáló márkája ebben a szellemben hívja a látogatókat, hogy augusztusban a kreativitás, a kapcsolódás és a közösen átélt öröm élményével töltsenek el egy napot – vagy akár többet – Budapest szívében.

Tovább

 Egyre több lengyel, cseh és dán az idei Szigeten

A Sziget Fesztivál továbbra is az egyik legvonzóbb nyári úti cél a fiatalok számára, és ezt idén különösen jól mutatják a Kiwi.com repülőjegy-foglalási adatai. A legnagyobb meglepetést Lengyelország, Csehország és Dánia okozta: ezekből az országokból jelentősen többen repültek Budapestre a fesztivál hetében, mint 2024-ben.

Tovább

A magyarok többsége nem kér a digitális detoxból

A STADA gyógyszeripari vállalat megbízásából készült STADA Health Report 2025* reprezentatív kutatás 22 – többségében európai – országban vizsgálta a lakosság egészségtudatosságát, beleértve az online jelenlétet. Az eredmények alapján az európai lakosság átlagosan 36%-a már kipróbálta a digitális detoxot vagy érdeklődik iránta.

Tovább