Sajtóközlemények

A mozikból az otthoni képernyőkre költözik a Bullet Train

David Leitch 127 perces száguldós filmje, A gyilkos járat a mozivászonról az otthoni képernyőkre költözik. Azok, akik lemaradtak Brad Pitt legújabb dobásáról december 2-ától többek közt a Magyar Telekom, a Vodafone, az Apple TV és a Google Play kínálatában nézhetik meg a Sony Pictures filmjét.

Tovább

Különleges karácsonyi hagyományok a világ 10 országában

Ahogy a Mikulás is kultúrkörönként, sőt, még azon belül is eltérő módon érkezik (sok helyen nem is Mikulásnak hívják), úgy a karácsony megünneplésének is megannyi eltérő hagyománya van. A vezető utazási technológiai vállalat, a Kiwi.com a világ 10 különböző országába repít a karácsonyra hangolódás időszakában.

Tovább

Elstartolt a Pilulka.hu

Pilulka.hu néven debütált Magyarországon a Pilulka Csoporthoz tartozó e-shop, amelyen minden olyan termék megtalálható, ami az egészséges életvitelhez szükséges.

Tovább

Webshopozik a Próbakő

Az utóbbi időszak több új ügyfelet is hozott a Próbakő Kommunikáció számára. Az új megbízások a kommunikációs munka egészen különböző szakterületeit érintik a sajtókapcsolatoktól kezdve a TikTok kampányig.

Tovább

Így csinál, avagy nem csinál a hobbijával pénzt a magyar

Minden tizedik magyarnak származik bevétele a hobbijából. Jelenleg az értékesítés legfőképp helyi csoportokban és közösségi csatornákon zajlik. Él bennünk a vágy a profizmusra, hiszen azok körében, akik még nem árulnak, kifejezetten vonzó, hogy saját webshopjuk legyen – mutatják a Shoptet reprezentatív felmérésének adatai.

Tovább