Sajtóközlemények

Minden 20. éjjeliszekrényen van orrspray

Minden 20. magyar táskájában, éjjeliszekrényén van ún. érszűkítő, nyálkahártya lohasztó hatóanyagot tartalmazó orrspray, amit, ha nem használna rendszeresen, akkor nem kapna rendesen levegőt – mutatják a Sterimar reprezentatív kutatásának adatai*. A mindennapi függőségeink lehetnek egészen veszélytelenek, de kimondottan károsak is.

Tovább

Friss kutatás: Minden 2. magyar előfizetne wc-papírra vagy borotvára

A magyarok háromnegyedének van online előfizetése valamilyen termékre vagy szolgáltatásra, esetleg ezek ötvözetére, és a többség kimondottan hasznosnak tartja ezeket – mutatják a Shoptet friss reprezentatív felmérésének adatai. A streaming tarol ezen a területen, de a magyarok 5%-a előfizet olyan tartalomért is, mellyel számára fontos embert vagy ügyet támogat.

Tovább

Így utazik az Y generáció

Az Y generáció fiatalabbjai egészen másként és másért utaznak, mint ugyanezen generáció idősebb tagjai. A Kiwi.com felmérése alapján a 26-33 évesek vágynak leginkább múzeumba, amikor utaznak, míg a 34-42 év köztiek a festői tájat az autójukból szeretnék szemlélni. A cseh utazási technológiai cég adatai szerint a millenniumi generáció leginkább Londonba repül, körükben a globális foglalási listán Budapest a 17.

Tovább

Útikalauz a magyarok kedvenc keleti városába – irány Isztambul!

Isztambul lüktető metropolisz, ahol az európai és az ázsiai kultúra együtt alkotják a város igazi arcát. A 10 legnépszerűbb repülős célpont listáján a magyarok körében idén nyáron először szerepelt, és ekkor London után rögtön a 2. helyet foglalta el. A Kiwi.com foglalási adatai alapján az érdeklődés ősszel sem lankad a keleti célpont felé.

Tovább

Utazás készpénz nélkül?

Bőven vannak olyanok, akik elindulnak nyaralni készpénz nélkül, és akadnak olyanok is, akiknek akadt már kellemetlenségük amiatt, hogy nem tudtak kártyával fizetni utazásuk során – mutatják a Kiwi.com Instagram sztorijának válaszai

Tovább