Sajtóközlemények

Csak tízből három magyar fújja ki helyesen az orrát 

A helyes orrfújást ugyanúgy tanítani kellene, mint a fogmosást a Sterimar friss kutatási eredményei alapján, hiszen csak tízből három (32%) magyar fúj rendesen orrot. Honfitársaink 64%-át kimondottan zavarja a szipogás, sokkal jobban, mintha valaki kifújja az orrát. Minden 10. magyar pedig egyenes kimondja: aki náthás, az maradjon otthon.

Tovább

5 remek program és helyszín Spanyolországban, amire elsőre nem gondolnál

Séta 105 méterrel a folyó felett, az ibériai sonka és űrhajós freskó nyomában Salamanca városában, biciklizés a rizsföldekre Valenciában vagy egy izgis hullámlovaglás – egy spanyol utazáson mindezek részesei lehetünk. A Kiwi.com összegyűjtött 5 olyan programlehetőséget Spanyolországban, amiket nem biztos, hogy megtalálunk az útikönyvekben.

Tovább

5 csodás európai hely, ahol fizetnének azért, hogy ott élj és ott dolgozz

A home office sokak számára lehetőséget nyújt arra, hogy akár tartósan más országból dolgozzanak – a Kiwi.com reprezentatív kutatás alapján* a magyarok mintegy 8%-a dolgozik kizárólag távmunkában és 3% rendszeresen dolgozik különböző országokból. A Kiwi.com szeptemberben megkérdezte az Instagram-követőit, hogy álmodoztak-e már arról, hogy más országba költözzenek; 88%-uk igennel válaszolt.

Tovább

Minden 20. éjjeliszekrényen van orrspray

Minden 20. magyar táskájában, éjjeliszekrényén van ún. érszűkítő, nyálkahártya lohasztó hatóanyagot tartalmazó orrspray, amit, ha nem használna rendszeresen, akkor nem kapna rendesen levegőt – mutatják a Sterimar reprezentatív kutatásának adatai*. A mindennapi függőségeink lehetnek egészen veszélytelenek, de kimondottan károsak is.

Tovább

Friss kutatás: Minden 2. magyar előfizetne wc-papírra vagy borotvára

A magyarok háromnegyedének van online előfizetése valamilyen termékre vagy szolgáltatásra, esetleg ezek ötvözetére, és a többség kimondottan hasznosnak tartja ezeket – mutatják a Shoptet friss reprezentatív felmérésének adatai. A streaming tarol ezen a területen, de a magyarok 5%-a előfizet olyan tartalomért is, mellyel számára fontos embert vagy ügyet támogat.

Tovább

Így utazik az Y generáció

Az Y generáció fiatalabbjai egészen másként és másért utaznak, mint ugyanezen generáció idősebb tagjai. A Kiwi.com felmérése alapján a 26-33 évesek vágynak leginkább múzeumba, amikor utaznak, míg a 34-42 év köztiek a festői tájat az autójukból szeretnék szemlélni. A cseh utazási technológiai cég adatai szerint a millenniumi generáció leginkább Londonba repül, körükben a globális foglalási listán Budapest a 17.

Tovább