Sajtóközlemények

19. Fenntarthatósági jelentés: a Lucart minden idők legjobb pénzügyi eredményét érte el

A hazánkban Nyergesújfalun jelen lévő papíripari cég, a Lucart EBITDA értéke 2022-ről 2023-ra több mint kétszeresére nőtt úgy, hogy mindeközben a környezeti hatásait csökkenteni tudta. A körforgásos gazdaság egyik legkiválóbb európai gyakorlatának, az EcoNatural Projektjük keretében több mint 10,7 milliárd italos kartondoboznak adtak második életet, papír, adagoló és raklap is készül belőlük. 2022 után 2023-ban is megkapta az EcoVadis független ügynökségtől a platina minősítést a Lucart, amely a vállalati társadalmi felelősségvállalás legmagasabb szintjét jelenti.

Tovább

Kedvenc macskáink a filmvászonról

Robotkezű, szemfedős gengszter, vagy kedves, elbűvölő, a világpolitikában is szerepet játszó karakter? Esetleg egy tizenhetedik századi hős lovag, vagy majdnem 50 éves lustálkodás-bajnok? Bizony mind olyan cicus, aki ilyen-olyan módon bevonult a nemzetközi és hazai populáris kultúrába, és azóta kitörölhetetlen részét képezi. A Sony Pictures Television a legújabb macskás filmje, a Garfield apropóján összegyűjtött 5 izgalmas macskakaraktert, akik már meghódították a képernyőket és a közönséget.

Tovább

Új country manager az Eurowag Magyarország élén

Az Eurowag, az integrált mobilitási megoldások vezető szolgáltatója örömmel jelenti be, hogy július 1-jétől Kálmán László tölti be az Eurowag Magyarország country manager pozícióját. Kálmán László a MOL csoporttól érkezik az Eurowag élére és több mint 15 éves széles körű tapasztalattal rendelkezik a B2B értékesítés, üzletfejlesztés, stratégia, ellátási lánc menedzsment és a logisztika területén.

Tovább

Nyaralás, azaz hűsölés a tengerparton

Bár még csak július van, már most látszik, hogy ez a valaha mért legmelegebb nyarunk. És ha arra gondolunk, hogy az eljövendő nyarak még ennél is tikkasztóbbak lesznek, kénytelenek vagyunk újragondolni a nyaralási szokásainkat. A magyarok által kedvelt mediterrán tengerpartokat érdemesebb lesz nyáron a hűvösebb északi partszakaszokra cserélni. A Kiwi.com megmutatja, merre induljunk, ha ugyan a fehér homokos tengerpartot imádjuk, de a hőséget nem.

Tovább

Itt a strandszezon: a helytelen fültisztítás fülfertőzésekhez vezethet

A magyarok kétharmada rendszeresen használ fültisztító pálcikát, holott az Audispray friss, reprezentatív felmérése* alapján minden másodikuk tudja, hogy ez nem javasolt. A nők egyébként inkább tisztában vannak ezzel, ennek ellenére sokkal többen használják, mint a férfiak. Minden 10. magyarnak a fültisztító pálcika használata hozzátartozik a fülhigiéniához, és nem érzi jól magát, ha egy nap nem tisztítja ki vele a fülét.

Tovább

Szinte mindenki trükközik, hogy olcsóbban utazhasson

Az infláció a fiatalok többségének átírta az utazási terveit, de azért leleményességből, okos trükkökből nincs hiány. A legtöbben félretettek pénzt, sokan eleve csak pénztárca-barát helyeket keresnek, de vannak olyanok is, akik különböző luxuscikkekről mondanak le azért, hogy utazhassanak – mutatják a Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésnek eredményei. A felmérésben részt vevő országok közül mi, magyarok keressük szálláshelyek kapcsán a legjobb ár/érték arányt.

Tovább

Az egészségügyi rendszerek helyzetéről Európában

A STADA 23 európai országban végzett reprezentatív felmérése szerint mi, magyarok használjuk leginkább a Google-t, ha egészségüggyel kapcsolatos kérdésünk van. A felmérésből kiderül az is, hogy 10 éves távlatban szerintünk fognak leginkább bevetni robotokat az egészségügyben.

Tovább