Sajtóközlemények

Szinte mindenki trükközik, hogy olcsóbban utazhasson

Az infláció a fiatalok többségének átírta az utazási terveit, de azért leleményességből, okos trükkökből nincs hiány. A legtöbben félretettek pénzt, sokan eleve csak pénztárca-barát helyeket keresnek, de vannak olyanok is, akik különböző luxuscikkekről mondanak le azért, hogy utazhassanak – mutatják a Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésnek eredményei. A felmérésben részt vevő országok közül mi, magyarok keressük szálláshelyek kapcsán a legjobb ár/érték arányt.

Tovább

Az egészségügyi rendszerek helyzetéről Európában

A STADA 23 európai országban végzett reprezentatív felmérése szerint mi, magyarok használjuk leginkább a Google-t, ha egészségüggyel kapcsolatos kérdésünk van. A felmérésből kiderül az is, hogy 10 éves távlatban szerintünk fognak leginkább bevetni robotokat az egészségügyben.

Tovább

Indul a nyár – a többség csak pihenne, amikor nyaral

Az Y generáció tagjai fáradtak, 83%-uk másra sem vágyik, minthogy pihenhessen és lazíthasson, amikor nyaral, de a Z generáció felnőtt tagjainak háromnegyede is erre vágyik leginkább – mutatják a Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésének adatai. A World Travel Hacker kampány kiválasztott magyar párosának azonban biztosan nem a pihenésről fog szólni 4 hét nyáron…

Tovább

Az álommeló utazással jár

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron – mutatják a Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésének adatai. Az utazás azonban mindent visz: az Y-ok és a felnőtt Z-k több mint felének álom nyári munkája az lenne, ha fizetésért utazgathatna a világban.

Tovább

Kényszerből lehetőség: a magyar e-kereskedők nyerhetnek a határátlépéssel

A Temu megjelenése nagyobb piaci sokkot okozott a hazai e-kereskedelemben, mint a koronavírus-járvány és az ukrán háború. Az, aki átgondoltan használja a mesterséges intelligenciát, kiemelkedhet a versenytársai közül, ugyanakkor ez az új technológia olyan eszközt ad a kiberbűnözők kezébe, amellyel manipulált ajánlatokat hozhatnak létre. Merre tovább, milyen az e-kereskedelem jövője, mik a lehetőségek, mik a kihívások?

Tovább