Sajtóközlemények

Az Eurowag elhozza a digitalizációt a teherfuvarozásba

Az Eurowag bejelentette az Eurowag Office ütemezett bevezetését, amely az iparág első digitális platformja. Az Eurowag Office sokéves tapasztalat és több ezer ügyfél igényei alapján került megtervezésre. Teljes körű szolgáltatást nyújt a szállítmányozó cégek számára és lehetővé teszi számukra, hogy egy helyen optimalizálják üzleti tevékenységüket. A platform az Eurowag számos piacvezető termékét integrálja, például a flotta- és munkaidő-menedzsment szolgáltatásokat, a fuvarzervezést, az üzemanyag- és útdíjfizetést, az adó-visszaigénylést, a tehergépjármű specifikus navigációt, valamint a dekarbonizációt támogató szolgáltatásokat.

Tovább

Itt egy új adatszolgáltatási határidő

Idén szeptember 15., jövő évtől pedig május 15. a határidő, amikor a legalább 500 kW teljesítményigényű informatikai berendezésekkel rendelkező adatközpontok tulajdonosainak és üzemeltetőiknek nyilatkozniuk kell az energiahatékonyságukról. Németországban már a 300 kW feletti teljesítményigény esetén jelentéstételi kötelezettség van, és kérdés, hogy a 2030-as klímasemlegesség eléréséig a szabályozás hogyan változik, milyen mértékű hatékonyságnövelésre lesz szükség – hívja fel a figyelmet a H1 Systems.

Tovább

A régi és az új repülős kedvenc: Róma és Tirana

Róma az örök kedvencek egyike, a Kiwi.com foglalási adatai alapján az őszi hónapokban ide repülhet a legtöbb magyar. Albánia fővárosa pedig az új felfedezett. Tavalyhoz képest már kétszer annyi magyar vett Tiranába repülőjegyet a szeptember-decemberi időszakra, mint tavaly. Ősszel olcsóbban lehet repülni, mint nyáron, a magyarok körében népszerű Fülöp-szigetekre, Japánba és Thaiföldre még a tavalyinál is alacsonyabb az átlagos repülőjegyár. 

Tovább

Marketingesek a filmvásznon

Mit tudunk meg a filmekből a marketingesek munkájáról? Annyit biztosan, hogy valamit megpróbálnak eladni. A kérdés csak az, hogyan, milyen eszközöket vetnek be céljuk eléréséhez. Hollywood számos filmben mutatta már meg, miről is szól szerintük a marketing. A lenti válogatásból kiderül, milyen fontos a célcsoportunk pontos ismerete, a kockázatvállalás, mekkora szerepe van a számoknak és hogy végső soron az emberek el akarják hinni, amit mondanak nekik, vagy amit látnak. Legyen ez akár egy kamu holdraszállás.

Tovább

Csak minden harmadik magyar elégedett a külsejével – nagy a nyomás a nőkön

A magyarok körében a legalacsonyabb azok aránya, akik elégedettek a külsejükkel a STADA 23 európai országban végzett reprezentatív felmérése szerint. A STADA Health Report 2024 eredményei alapján a hajbeültetés a férfiak terepe, de minden egyéb szépészeti beavatkozásra nyitottabbak a nők. Saját bevallása szerint honfitársaink 56 százaléka elhízott, ennek ellenére sokkal többen vesznek vitaminokot, étrendkiegészítőket, mint edzőterembérletet vagy sportkiegészítőket.

Tovább

Ilyen utazók a magyar fiatalok

A magyar fiatalok nagy része szereti az irányítást, ha utazásról van szó, és csak minden ötödik az, aki bevállalja, hogy ő bizony az utazók lustája és csak sodródik az árral – mutatják a Kiwi.com reprezentatív felmérésének adatai, amelyet az idei World Travel Hacker kampánya kapcsán készített. Az adatokból úgy tűnik, hogy a nők szívesebben kattintanak, és osztják meg utazással kapcsolatos élményeiket.

Tovább

Párosan szép – Legendás akcióhős párok

Csipetnyi humor és látványos akciójelenetek – felhőtlen kikapcsolódást kapunk azoktól a filmektől, sorozatoktól, amik nemcsak bűnügyek felgöngyölítéséről szólnak, hanem nyomozók vagy épp bérgyilkosok furcsa párosainak életébe is bepillanthatunk általuk. Maradhatnak pusztán a szórakoztató kategóriában, de akár még személyiségfejlesztő hatásuk is lehet. A SONY Pictures gyűjtésében mindenre találhatunk példát.

Tovább

Egyre többen vehetnek használt laptopot környezetvédelmi megfontolásból

A jelenleg használatban lévő laptopok közül minden harmadikat vagy használtan vették vagy úgy kapták ajándékba – mutatják a számítástechnikai eszközök felújításával foglalkozó Furbify friss, reprezentatív felmérésének adatai. Ez az arány emelkedhet a közeljövőben, hiszen a magyarok többsége nyitott arra, hogy second hand laptopot vegyen.

Tovább