Sajtóközlemények

Nyaralás, azaz hűsölés a tengerparton

Bár még csak július van, már most látszik, hogy ez a valaha mért legmelegebb nyarunk. És ha arra gondolunk, hogy az eljövendő nyarak még ennél is tikkasztóbbak lesznek, kénytelenek vagyunk újragondolni a nyaralási szokásainkat. A magyarok által kedvelt mediterrán tengerpartokat érdemesebb lesz nyáron a hűvösebb északi partszakaszokra cserélni. A Kiwi.com megmutatja, merre induljunk, ha ugyan a fehér homokos tengerpartot imádjuk, de a hőséget nem.

Tovább

Itt a strandszezon: a helytelen fültisztítás fülfertőzésekhez vezethet

A magyarok kétharmada rendszeresen használ fültisztító pálcikát, holott az Audispray friss, reprezentatív felmérése* alapján minden másodikuk tudja, hogy ez nem javasolt. A nők egyébként inkább tisztában vannak ezzel, ennek ellenére sokkal többen használják, mint a férfiak. Minden 10. magyarnak a fültisztító pálcika használata hozzátartozik a fülhigiéniához, és nem érzi jól magát, ha egy nap nem tisztítja ki vele a fülét.

Tovább

Szinte mindenki trükközik, hogy olcsóbban utazhasson

Az infláció a fiatalok többségének átírta az utazási terveit, de azért leleményességből, okos trükkökből nincs hiány. A legtöbben félretettek pénzt, sokan eleve csak pénztárca-barát helyeket keresnek, de vannak olyanok is, akik különböző luxuscikkekről mondanak le azért, hogy utazhassanak – mutatják a Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésnek eredményei. A felmérésben részt vevő országok közül mi, magyarok keressük szálláshelyek kapcsán a legjobb ár/érték arányt.

Tovább

Az egészségügyi rendszerek helyzetéről Európában

A STADA 23 európai országban végzett reprezentatív felmérése szerint mi, magyarok használjuk leginkább a Google-t, ha egészségüggyel kapcsolatos kérdésünk van. A felmérésből kiderül az is, hogy 10 éves távlatban szerintünk fognak leginkább bevetni robotokat az egészségügyben.

Tovább

Indul a nyár – a többség csak pihenne, amikor nyaral

Az Y generáció tagjai fáradtak, 83%-uk másra sem vágyik, minthogy pihenhessen és lazíthasson, amikor nyaral, de a Z generáció felnőtt tagjainak háromnegyede is erre vágyik leginkább – mutatják a Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésének adatai. A World Travel Hacker kampány kiválasztott magyar párosának azonban biztosan nem a pihenésről fog szólni 4 hét nyáron…

Tovább

Az álommeló utazással jár

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron – mutatják a Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésének adatai. Az utazás azonban mindent visz: az Y-ok és a felnőtt Z-k több mint felének álom nyári munkája az lenne, ha fizetésért utazgathatna a világban.

Tovább