Legyél te a programigazgató!

Legyél te a programigazgató!
Szabolcs Hosszú
Tanácsadó

A nézők választhatnak péntek esti filmet a FilmBox Premiumon

Az SPI/FilmBox a nézők választására bízza, hogy a FilmBox Premium csatornán milyen film kerüljön adásba péntek esténként. A kezdeményezés négy hónapon át tart, a szolgáltató saját Facebook oldalán pedig bárki szavazhat. A mai napon induló szavazással a május 15-i esti film sorsáról lehet dönteni.

Az SPI/FilmBox a mai napon tette elérhetővé azt az online szavazófelületet, amelynek segítségével a nézők dönthetik el, hogy milyen filmet szeretnének látni a tévéképernyőn. A szavazás a szolgáltató saját Facebook oldalán (www.facebook.com/filmboxmagyar) mindenki számára nyitott. A nézők három lehetőség közül választhatnak: a Páncélba zárt szellem, az Álommeló és a G.I. Joe: Megtorlás című alkotások közül a legtöbb szavazatot kapott film május 15-én, pénteken este 9 órától lesz látható a FilmBox Premium csatornán. A jelenlegi szavazás május 12-ig tart, de a kezdeményezés még hónapokig folytatódni fog. A nézők ugyanilyen módon a teljes nyári időszak alatt beleszólhatnak a FilmBox Premium adásmenetébe: a június 19-i, a július 17-i és az augusztus 14-i péntek esti műsorsávról is a többség akarata dönt majd.

„Az SPI/FilmBox mindig is tudatosan törekedett arra, hogy teljes mértékben kiszolgálja a nézői igényeket. Éppen a napokban ért véget az a közel egy hónapos időszak, amikor prémium tartalmainkat országszerte hat kábelszolgáltatónál tettük kódolatlanul elérhetővé, ezúttal azonban még ennél is tovább megyünk. Szeretnénk megmutatni, hogy előfizetőink nem csak befogadói, de aktív szerkesztői is lehetnek a műsorkínálatnak: online és offline felületeink összehangolásával most bárki elmondhatja a véleményét, és számít is mindenki véleménye. Szeretnénk, ha minél többen részesei lehetnének ennek a különleges kezdeményezésnek, így a szavazás lehetőségét nem csak csatornáinkon, de kábelszolgáltató partnereinken keresztül és online kampány segítségével is igyekszünk minél jobban népszerűsíteni” – nyilatkozta Fülöp Tamás, az SPI International regionális operatív igazgatója.

Hasonló cikkek

Anders Sjöman

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!

A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.

Tovább