FunBox UHD: 4K felbontású csatorna vált elérhetővé a magyar kábeltévé-szolgáltatók számára

FunBox UHD: 4K felbontású csatorna vált elérhetővé a magyar kábeltévé-szolgáltatók számára
Szabolcs Hosszú
Tanácsadó

A HISPASAT és a Media Broadcast Satellite által közösen üzemeltetett 4K tartalmakat megosztó platformon sugározni kezdték a FunBox UHD-t. A technológiának köszönhetően az SPI International portfóliójába tartozó ultra-HD tartalmakat közvetítő csatorna már elérhető az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban, ráadásul többek között a magyar kábeltévé-szolgáltatók számára is hozzáférhető.

A spanyol műholdas szolgáltató, a Hispasat és a Media Broadcast Satellite telekommunikációs cég 5 éves kezdeti időszakra szóló megállapodást kötött: a szerződés értelmében közösen sugározzák Európa egyik legjelentősebb ultra-HD csatornáját, a FunBox UHD-t az európai, közel-keleti és afrikai térségben. Az SPI International portfóliójába tartozó tematikus csatornán természettel, utazással, zenével, kultúrával és életmóddal kapcsolatos tartalmak érhetők el. A 4K technológiának köszönhetően a teljes műsorkínálat olyan magas minőségben élvezhető, amelyben a legapróbb részletek is élesen kirajzolódnak.

A sugárzáshoz a Media Broadcast Satellite németországi adatátviteli kapacitása, a HISPASAT nagy teljesítményű 30W-5 szatellitje, illetve a régióra jellemző, kifejezetten ilyen kaliberű műsorszórás fogadására alkalmas lefedettség együttesen járul hozzá. Ez a közvetítő platform válhat a leghatékonyabb és legrugalmasabb médiummá a 4K csatornák továbbításának területén, ráadásul hozzáférhető többek között magyar, német, spanyol és holland kábeltévé-szolgáltatók számára is.

Hasonló cikkek

Anders Sjöman

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!

A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.

Tovább