A Lucart többségi tulajdont szerzett a Cartindustria Eurocartában

A Lucart többségi tulajdont szerzett a Cartindustria Eurocartában
PRBK

A Lucart többségi tulajdont szerzett a Cartindustria Eurocartában

Az olasz papírcsoport tovább erősíti európai pozícióját a professzionális higiéniai termékek piacán

A fenntartható papírgyártásban élen járó olasz csoport, a Lucart többségi tulajdont szerzett a Cartindustria Eurocartában, amely Európa egyik vezető független tissue papír előállító vállalata. A tranzakció célja a Lucart jelenlétének erősítése a kulcsfontosságú európai piacokon, valamint a hatékonyság és versenyképesség növelése. A két, Lucca térségében működő cég ipari és logisztikai együttműködése lehetőséget teremt az értéklánc további optimalizálására és az innováció felgyorsítására.

A Lucart a fenntartható papírgyártás egyik európai úttörője, amely Magyarországon is jelen van: Nyergesújfalun működő üzeme a vállalatcsoport egyik fontos gyártóbázisa Közép-Európában. Többségi részesedése a Cartindustria Eurocartában megerősíti szerepét a professzionális tissue-piacon, és fontos lépést jelent az AFH-csatornában (away from home) való jelenlétének bővítésében, az ipari hatékonyság növelésében és a nemzetközi versenyképesség fokozásában. A partnerség alapját a porcari-i cég hosszú távú kereskedelmi tapasztalata, valamint a két szervezet közös értékei adják, ami kölcsönös és hosszú távú növekedést ígér.

Francesco Pasquini, a Lucart vezérigazgatója a megállapodás kapcsán kiemelte: „A Cartindustria Eurocarta régóta vásárlója félkész termékeinknek. Ideális partner számunkra az AFH-csatornában való növekedési stratégiánk folytatásához. Termelési rugalmassága és ügyfélközpontú szemlélete összhangban áll a Lucart értékrendjével, és lehetővé teszi számunkra, hogy még teljesebben szolgáljuk ki az európai piac igényeit. Ezzel a tranzakcióval a Lucart tovább erősíti vezető szerepét az olasz AFH-piacon, és megszilárdítja pozícióját Európa második legnagyobb professzionális papírtermék-gyártójaként.”

Hasonló cikkek

Anders Sjöman

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!

A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.

Tovább