Worldcom EMEA Youth Meeting

Worldcom EMEA Youth Meeting
Márton
Digitális média szakértő
  • A kihívás: A Worldcom EMEA régió a fiatal kollégák lojalitását erősítő, potenciális munkatársak bevonását segítő kampányt indított.
  • A megoldás: A program zászlóshajója maga a tréning, amely segíti a fiatalok szakmai fejlődést, és egyúttal kommunikációs munícióval is szolgál a Worldcom PR Group saját pr-aktivitása számára. Youth Meeting néven 5 éven át Budapesten rendeztük szakmai továbbképzésünket helyi egyetemekkel együttműködésben. A program kommunikációját pedig a partnerügynökségek bevonásával a Meeting témájához kapcsolódóan készített nemzetközi kutatások segítették.
  • Az eredmények: Évről évre 20-25 fiatal kommunikációs szakember vett részt a Youth Meetingeken, a kutatási eredményeinkkel kapcsolatos hírek pedig jelentős európai kommunikációs szaklapokban is megjeletek.

 

Hasonló cikkek

Anders Sjöman

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!

A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.

Tovább