- A kihívás: A Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Szövetsége (LEO) az égető munkaerőhiány miatt edukációs és figyelemfelkeltő kampányt indított szakképzésben résztvevő diákok körében.
- A megoldás: A több évre tervezett komplex program egyik eleme egy iskolai pályázat, amely során tanulókból álló csapatok mutatják be a tanult szakmájukkal és a jövőjükkel kapcsolatos elképzeléseiket, terveiket. A LEO tagvállalatok szakembereiből nagyköveteket rekrutáltunk, akik a létesítménygazdálkodási iparágat népszerűsítették a diákok körében. A programot sajtókapcsolti munka is segítette.
- Az eredmények: A program első hullámában mintegy 10 szakiskola csapatai vettek részt, a nagykövetek pedig összesen kb. 500 tanulót értek el személyesen.

Miért válassz független PR-ügynökséget? – Szakmai poszt szemle
Miért válassz független PR-ügynökséget? – Szakmai poszt szemle Az alábbi írás Kim Landry, kaliforniai Worldcom-partnerünk, a The Pollack Group alelnökének blogposztja alapján



