HonestFood – Éljünk tovább kampány

HonestFood – Éljünk tovább kampány
Pálffy-Bernáth Zsófia
Ugyan annyira szereti a számokat, hogy egy ideig úgy tűnt, elragadja a pénzügy világa, de az írás és olvasás szeretete erősebbnek bizonyult. Újságírás mellett gyakornokként kezdett dolgozni PR ügynökségnél közel 20 éve, majd ez a pörgés és változatosság annyira megtetszett neki, hogy nem is lenne más, csakis pr-es.

A KIHÍVÁS

Giacomo Pedranzini, a KOMETA ügyvezető igazgatója, az HonestFood kezdeményezés megalkotója szerette volna a magyarok figyelmét felhívni arra, hogy hazánkban a születéskor várható átlagos élettartam jelentősen elmarad az Európai Uniós átlagtól. Az HonestFood egyik célja, hogy minél tovább élhessünk egészségesen.

A MEGOLDÁS

Országos reprezentatív kutatásban és a KOMETA social media csatornáin arról kérdeztük a magyarokat, hogy mit tennének, ha kapnának egy jótündértől plusz 5 aktív életévet? (Az Eurostat adatai alapján Magyarországon a születéskor várható átlagos élettartam 2021-ben 74,5 év volt, míg az EU-ban mindez 5,6 évvel magasabb, 80,1 év.) A kommunikációba bevontunk a témában két hiteles embert, Tóth Vera énekesnőt és Kiss Gergely olimpiai bajnok vízilabdázót, akik ezt a kérdést szintén feltették követőik között, és megosztották azt is, hogy ők mivel töltenének el ajándékba kapott, plusz életéveket.

A felmérés eredményeit és a social csatornákon kapott válaszokat sajtótájékoztatón mutattuk be, amin Giacomo Pedranzini, Tóth Vera és Kiss Gergely mellett részt vett Antal Emese, dietetikus, szociológus és a kutatócég képviselője, Bőhm Kornél is.

A sajtótájékoztató után sajtóközleményt küldtünk ki többek közt az életmódos médiának infografika kíséretében, és az eredményekről a kampányba bevont influencerek is posztoltak csatornáikon.

AZ EREDMÉNYEK:

A kutatás alapján készült sajtóközleményből több mint 100 megjelenés született, a megjelenések AVE értéke kb. 20 millió Ft lett. Az eredményekről beszámoltak a nagy hírportálok, valamint a gazdasági, az életmód és az egészségügyi média jelentős oldalai is.

 

Hasonló cikkek

A képen Marschall József, az interjú alanya látható

A gondolatok alkímiája

Ritkán jelennek meg új marketingkommunikációs szakkönyvek magyar nyelven. És még ritkábban olyan kötet, amelyet nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező hazai szakember

Tovább