- A kihívás: Az Artisjus nyitottabbá tette kommunikációját és egyúttal a zeneipar szakértőjeként pozícionálta magát.
- A megoldás: Az új pozicionálás egyik fontos eleme az Artisjus YouTube listája volt. A vezető videostreaming szolgáltató adataira alapozott slágerlista (amely a hazai előadók közösségi média aktivitásainak értékelésével is kiegészült) negyedévente készült, bekerült a Dal+Szerző magazinba, az eredményekkel kapcsolatos híranyagot kulturális és azon belül zenei újságírók, illetve bloggerek kapták.
- Az eredmények: Az üzenet negyedévről-negyedévre több tucatnyi a téma szempontjából releváns és befolyásos médiafelületen megjelent.

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!
A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.