Astra Edutainment kampány

Astra Edutainment kampány
marci
Digitális média szakértő
  • A kihívás: A hazánkban sokak számára ismeretlen műholdas szolgáltató előnyeinek (idegen nyelvű csatornák, UHD-adás) megismertetése a fiatalokkal.
  • A megoldás: Együttműködés a közkedvelt Francia Intézettel a nyári tetőmozi (French Rooftop Cinema) kapcsán, hogy felhívjuk a nyelvtanulók figyelmét az Astra kínálatára. A helyszínen kommunikációs anyagok népszerűsítették a szolgáltatót, és minden francia film előtt levetítették az Astra Ultra HD közvetítést bemutató kisfilmjét.
  • Az eredmények: Megjelenések a Funzine magazinban és online, több ezer ember elérése az eseményen, illetve a közösségi médiában.

Hasonló cikkek

A képen Marschall József, az interjú alanya látható

A gondolatok alkímiája

Ritkán jelennek meg új marketingkommunikációs szakkönyvek magyar nyelven. És még ritkábban olyan kötet, amelyet nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező hazai szakember

Tovább