Próbakős nyár képekben

Próbakős nyár képekben
Fülöp Edit
Több mint 25 éves kommunikációs szakmai tapasztalattal rendelkezik, dolgozott PR és reklámügynökségekben és a vállalati oldalra is tett egy rövidke kiruccanást, csak azért, hogy tudja, őt az ügynökségi élet pörgése izgatja.

Nem szeretnénk panaszkodni, de az idei szeptember a szokásosnál is erősebben indult. Rendezvények, kampányok, tendermeghívások tarkítják az egyébként sem unalmas hétköznapokat. Szerencsére mindenkinek volt alkalma egy kicsit kirándulni, pihenni a nyáron. Ezekből az emlékekből osztunk meg veletek egy párat.

Hasonló cikkek

Anders Sjöman

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!

A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.

Tovább