Itt a legújabb Confidence Index

Itt a legújabb Confidence Index
Pálffy-Bernáth Zsófia
Ugyan annyira szereti a számokat, hogy egy ideig úgy tűnt, elragadja a pénzügy világa, de az írás és olvasás szeretete erősebbnek bizonyult. Újságírás mellett gyakornokként kezdett dolgozni PR ügynökségnél közel 20 éve, majd ez a pörgés és változatosság annyira megtetszett neki, hogy nem is lenne más, csakis pr-es.

A Worldom a koronavírus megjelenése előtt évente tette közzé Confidence Index jelentését, a COVID-19 kezdete óta viszont havonta készít monitort. A WCI (Worldcom Confidence Index) a különböző területek (pl. HR kérdések, környezetvédelem, média, krízismenedzsment, stb.) mellett pár hónapja 11 iparágat illetően is méri a bizalom szintjét. A mesterséges intelligenciát segítségül hívó WCI több mint 54 ezer CEO és CMO közösségi média aktivitásán alapulva állapítja meg, hogy az egyes iparágak szereplői ború-vagy derűlátóak-e a vizsgált időszakban. A WCI legújabb riportja 11 kulcsfontosságú ágazatról rántja le a leplet. Részletes adatokat a Worldcom oldalán találnak, de annyit elárulunk, hogy továbbra is az energetikai szektor vezetői élik meg leginkább kihívásokkal telinek a jelen helyzetet, míg a közüzemi, egészségügyi, informatikai, ipari és ingatlanszektorban dolgozók az átlagnál magabiztosabbak.

Hasonló cikkek

A képen Marschall József, az interjú alanya látható

A gondolatok alkímiája

Ritkán jelennek meg új marketingkommunikációs szakkönyvek magyar nyelven. És még ritkábban olyan kötet, amelyet nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező hazai szakember

Tovább