Ilyen volt 2021

Ilyen volt 2021
R. Nagy András
A PRBK tulajdonos ügyvezetője, a Worldcom PR Group EMEA igazgatótanácsi tagja, az MPRSZ Etikai Bizottságának tagja. Több mint 25 éves kommunikációs szakmai tapasztalattal rendelkezik, rendszeresen előad hazai és nemzetközi szakmai konferenciákon és rendezvényeken.

Január nemcsak az előttünk álló év megtervezéséről, illetve a várható szakmai trendek feltérképezéséről szól, hanem az elmúlt év összefoglalásáról, áttekintéséről is. Minden év elején megkérjük az ügyfeleinket, hogy adjanak formális visszajelzést nekünk. Értékeljék szakértelmünket, elérhetőségünket, pontosságunkat. Ezenkívül azt is megkérdezzük, hogy milyennek értékelik a velünk történő együttműködést, szerintük mennyire értjük az iparágat, illetve piacot, amelyen az ügyfél tevékenykedik, mennyiben tudjuk segíteni az üzleti céljaik elérését. Idén azt is megkérdeztük, hogy a tartós home office, illetve flexibilis munkarend, amelyben a pandémia kirobbanása óta dolgozunk bármilyen módon negatívan érzékelhető-e a munkánkban.

 

Jeles bizonyítvány

Nagyon büszke vagyok, hogy idén is kiváló eredményeket kaptunk az ügyfelektől. Az 1-től 5ig tartó skálán az átlagunk idén 4,74 lett, ami az iskolai bizonyítványok világában is jelesnek számít. A tavalyi évhez képest a legnagyobb fejlődést az ügyfelek iparágának és üzleti céljainak megértésében, illetve az üzleti célok elérésének támogatásában sikerült elérnünk. Az utóbbi különösen érdekes, hiszen a hagyományos PR-munkát általában nem az üzleti célok elérésének gyors támogatásával szokták azonosítani.

 

Arra is megkértük az ügyfeleket, hogy sorolják fel azokat a szolgáltatásainkat, vagy szolgáltatáselemeket, amelyekkel a legelégedettebbek. A válaszok alapján a következő lista állt össze:

  • Egyenletes minőség
  • Proaktivitás
  • Támogatás és rugalmasság
  • Közösségi média
  • Gyorsaság
  • Rendelkezésre állás, önállóság, könnyedség
  • Gyors visszajelzések, pontos feladatmegoldás
  • Magas szintű szolgáltatások
  • Sajtóközlemények
  • Szakértelem, pontosság
  • Tartalomgyártás
  • Profi munka, határidők betartása
  • Emberi hozzáállás
  • Kampányok
  • Piaci szakértelem
  • Profi helyi megközelítés
  • Klasszikus pr kommunikáció

Azt hiszem, mindannyian büszkék lehetünk az elmúlt évben nyújtott teljesítményünkre. Bízom benne, hogy idén sikerül megismételni, vagy akár túl is szárnyalni a tavalyi év eredményeit.

 

Hasonló cikkek

A képen Marschall József, az interjú alanya látható

A gondolatok alkímiája

Ritkán jelennek meg új marketingkommunikációs szakkönyvek magyar nyelven. És még ritkábban olyan kötet, amelyet nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkező hazai szakember

Tovább