Díjazott ügynökségek

Díjazott ügynökségek
R. Nagy András
A PRBK tulajdonos ügyvezetője, a Worldcom PR Group EMEA igazgatótanácsi tagja, az MPRSZ Etikai Bizottságának tagja. Több mint 25 éves kommunikációs szakmai tapasztalattal rendelkezik, rendszeresen előad hazai és nemzetközi szakmai konferenciákon és rendezvényeken.

Vannak, akik sok pénzt, energiát és munkaórát ölnek különböző kommunikációs szakmai díjak pályázati anyagainak elkészítésébe. Mások azonban alapjaiban kérdőjelezik meg ezek értelmét és jelentőségét. A vitát nehéz eldönteni, hiszen mint annyi minden, ez is szinte hitvitává fajult. Néhány érvet azonban fel tudunk sorakoztatni amellett, hogy milyen jelentősége lehet egy ügynökség életében a szakmai díjaknak.

B2B márkaépítés

A kommunikációs ügynökségi világban nagyon nehéz márkát építeni, hiszen sok-sok nagyjából hasonló méretű és kategóriájú piaci szereplő kínál nagyjából hasonló szolgáltatásokat. A különféle szakmai díjak és elismerések segíthetik a céges márka kiemelkedését a tömegből. Egyre gyakrabban találkozunk ügyfelekkel, akik kifejezetten díjnyertes ügynökségekkel szeretnének dolgozni.

Munkáltatói márkázás

Díjnyertes ügynökségnél dolgozni menő. Ráadásul itt nagyobb az esély, hogy én is részt vehetek majd egy-egy díjazott kampány tervezésében, kivitelezésében, ami jól mutat a CV-mben. Egyre többször találkozunk ilyen jellegű véleményekkel a munkavállalói oldalon. Ráadásul a jelenlegi kollégák számára is fontos visszaigazolás lehet egy-egy szakma elismerés. Egyértelmű, hogy a díjak fontos employer branding erővel is bírnak.

Vállalati kultúra

Az általános teljesítményre is rányomja a bélyegét, ha ilyen szemléletű az ügynökség; mert így nem csak a házi feladatot akarjuk majd jól megcsinálni, hanem a szorgalmit is, meg a tanulmányi versenyen is mi akarunk lenni a legjobbak. Szóval az egészséges versenyszellem része lesz a vállalati kultúrának, ami hozza magával a kiemelkedő teljesítményt.

Díjeső sorozat

A nemzetközi perspektíva erősítése érdekében új sorozatunkban időről-időre bemutatjuk hálózatunk, a Worldcom PR Group egy-egy díjnyertes ügynökségét, illetve esettanulmányát.

Amennyiben felkeltettük az érdeklődésedet, és akár megbízóként, akár munkavállalóként szívesen dolgoznál velünk, keress minket az info@probako.hu e-mail címen.

Hasonló cikkek

Anders Sjöman

A history marketing ereje – Építs jövőt a múltból!

A stockholmi Centrum för Näringslivshistoria vezetője, Anders Sjöman szerint a vállalatok múltja stratégiai erőforrás: hitelességet, megkülönböztethetőséget és tanulságokat ad a jövő építéséhez. A history marketing folyamata a jövőből indul, majd a múlt feltárásával és kulcstörténetek azonosításával válik hatékony vállalati storytellinggé. Az Ericsson példája is mutatja, hogy az örökség erős márkaeszköz lehet.

Tovább